Follow my blog with Bloglovin Пъстроцветно: Koгато откриеш сродна душа.. Ръчно изработени картички.

неделя, 9 март 2014 г.

Koгато откриеш сродна душа.. Ръчно изработени картички.

Автор: Роксана Змиярова

Всеки, който ме познава знае, че страшно много се увличам по ръчно измайсторени неща. Дали те ще бъдат картички, декупаж, плетки на една кука, рисувано стъкло, керамика, бижута, това за мен няма значение. Възхищавам се на таланта и креативността, с която хората ги изработват. Прекрасни са не само заради външния си вид, а именно заради това, че всеки един автор влага частица от себе си при направата им. Във всяко едно авторско бижу/картичка/картина.., може да видиш моментното състояние на душата на човек. Цветовете, материалите, формите.. всичко издава неговото настроение и виждане за живота. 



Пловдив за мен е град на изкуството, изпъстрен е с творенията на толкова много хора. Винаги, когато излизам да се разходя откривам някое ново магазинче, в което откривам невероятни ръчно-изработени и изрисувани предмети. Дори не бих могла да избера едно, което да нарека любимо. Всички са просто невероятни. 
Преди доста време, търсейки  начин да направя изненада на баща си за рождения му ден, ме връхлетя вдъхновението, да му изработя една картичка. Седнах с лист хартия и цветно блокче и започнах да творя. Без никакви други материали, без пънчове, без мастила и печати, с няколко стари списания успях да направя първата си картичка. Не беше нищо особено, но според мен ще му остане един ценен спомен, направен с много обич. 
От тогава започнах да се интересувам от правенето на картички, от различните видове материали, хартии и т.н. Нямах много време за творчество, но преди всеки празник правех по нещо, за близките ми хора. Без определена техника, с различни дизайнерски хартии. 
Автор: Роксана Змиярова
Автор: Миряна Христозова
Един ден, от дума на дума с моя колежка в работа стигнахме до темата за ръчно изработените неща. Тя започна да ми разказва, че се е впуснала в правенето на играчки, цветчета, бебешки дрешки, изработени на една кука, а преди това е опитвала да твори и с полимерна глина, декупаж.. И така докато се усетим започнахме да обменяме опит и да обсъждаме подобни теми почти всеки път, когато се срещнехме. 
Плик за покана за бал. Автор: Роксана Змиярова
За мен беше истинско чудо, че най-накрая съм намерила човек, различен от масата, интересуващ се от подобен тип изкуство. Разговорите ни прераснаха в идея. Идеята да започнем да творим заедно.
Ето че въпреки ограниченото време, успяваме да се събираме и да правим бъркотия от изрязани листчета, тиксо, лепила и горещ силикон. Харчим си заплатите за хартия и пънчове и се наслаждаваме максимално на времето, което прекарваме творейки. 
Пъстроцветният ми блог се сдоби с една нова рубрика, а именно - Ръчно изработени картички, покани и  пликове. 
Работим с дизайнерски хартии, разни непотребни материали, хербаризирани листа и с много любов разбира се! :)

Enjoy :)




Картичка "Природа" с хербаризирано листо. Автор: Миряна Христозова
Автор: Роксана Змиярова
Автор: Миряна Христозова


Няма коментари:

Публикуване на коментар